7 Mayıs 2016 Cumartesi

Tarko Artnet Fırça İncelemesi

Herkese merhaba!
Bugün size yakın zamanda alıp incelediğim Artnet Karıştırma Fırçasından -25 Numara- bahsedeceğim.

İlk önce fırçanın görüntüsüyle başlayalım.



Fırça klasik makyaj fırçaları gibi görünüyor. 



Bence en önemli özelliklerinden birisi de kıllarının beyaz olması. Ne zaman kirlendiğini anlayabiliyoruz böylece. Kılları çok yumuşak, göz kapağımda bir iritasyona neden olmadı gayet rahat bir kullanımı var. Farı uygulamasına gelirsek gayet güzel uyguluyor. Katlanma yerine tam oturduğu için çok güzel buğulu, dumanlı bir makyaj yapmanızı sağlıyor.
Bu fırça MAC 217 ve Sigma E35'e Muadil olarak gösteriliyordu, bende ikisi de olmadığı için bu fırçaya bir şans vermek istedim. Ben N11.com'dan aldım ama Cosmetica'da da satıldığını biliyorum.
Ben çok memnunum, size de öneririm. Almak isterseniz;

Sizin de böyle uygun fiyatlı kullandığınız fırçalarınız varsa aşağıya yazarsanız sevinirim. 
Umarım beğenmişsinizdir, görüşmek üzere. 

- Gökçe D.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder