26 Ağustos 2014 Salı

Wet N Wild Megaclear Brow&Lash Mascara



Wet N Wild Megaclear Brow & Lash Mascara

Herkese merhaba! Bugün sizlere Wet n Wild'ın kaş jelinden bahsetmek istiyorum. Kirpikler için de kullanılabilir olduğu yazıyor. Fakat hiç denemedim. Sadece kaş için kullandım ve GERÇEKTEN MÜKEMMEL. Essence'ın kaş jelini de kullandım ve memnundum da. Ama Kuşadası'na tatile giderken yanıma almayı unutmuştum. Oradaki Gratis yeni açıldığı için Wet n Wild standı full doluydu neredeyse. Bende incelerken bunu kaptım. Sonrasında Essence'ın yüzüne bile bakmadığımı fark ettim. Gerçekten baya sabitliyor ve en önemlisi uyguladığım far/kalem o gün ne kullandıysam sanki kendi doğal kaşımmış gibi gösteriyor. O yüzden çok memnun kaldığım bir ürün oldu kendisi. Bazıları beğenmez belki ama ben kokusuna bayıldım. Açıp açıp kokluyorum bile denebilir. :D 





Fırçası da bu şekilde. 

Bu yazımın da sonuna gelmiş bulunmaktayız! Umarım yardımcı olabilmişimdir! Kendinize iyi bakın! xoxo

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder