23 Ağustos 2014 Cumartesi

Gratis, Flormar, Watsons Alışverişim!

Herkese merhaba! Upuzuuuuun zamandır yazı yazamıyordum. Bazı aksaklıklar problemler oldu. Ama geri döndüm ve bu sefer size bir alışveriş yazısı yazıyorum. 


Bugün Gratis, Flormar ve Watsons mağazalarından alışveriş yaptım. 
İlk önce Flormar alışverişimden başlayayım.
2 tane oje aldım bugün, 1. Quick Dry 60 serisinden bu bordo rengi (Numarası:QD08-Tender Salmon). Gerçekten bayıldım, sıcak bir renk gibi görünüyor ama daha denemedim, bir şey söyleyemeyeceğim. 2. Beauty Toys serisinden tam bir pembe (BT10-WonderheartBear). Çok tatlı görünüyordu, pembe ojelerimde azalmışken hemen bir şans vereyim dedim. İki rengi de denedikten sonra fotoğraflayacağım.  Flormar alışverişim bu kadar. Geçelim Watsons alışverişime. 

                                
Evet Watsons alışverişim tamamen ihtiyaç alışverişi olmakla beraber denemek istediklerime de bu alışverişimde yer verdim. Lipbalm'ım bitmişken uzun zamandır denemek istediğim Blistex'in MedPlus adlı lipbalmını da aldım. Makyaj temizleme sütüm bitmişti, Garnier'ın Yüz ve Göz için olan makyaj sütünü aldım fakat benim cildim karma, bu ürün kuru ciltler için. Fakat karma için olan makyaj temizleyicileri kullandıktan sonra yüzümde nem kaybı oluyordu, o nedenle bende kuru ciltler için olan bir ürün denemek istedim. Ve her zaman ki gibi PoundPuffs pamuklar.. Su içiyormuş gibi bitiyor bu pamuklar. Her gittiğimde almadan çıkmıyorum. Watsons alışverişim de bu kadardı. Sıradaki poşet gelsin bakalım! :)

Sıradaki ürün bu alışverişin gözdesi Toni&Guy'ın Casual serisinden Sea Salt Texturising Spray. Upuuzuun zamandır denemek istiyordum fakat almaya sıra gelmemişti, bugüne özel Gratis'in saç ürünleri indiriminden yararlanıp 200 ML'si 33 küsür fiyatı olan ürünü 20,25 TL'ye aldım. Benim saçlarım çok inatçı yapıda ve hiç şekil almaz. Bu inatçı saçlarımda deneyip en kısa zamanda işe yarayıp yaramadığının yazısını yazacağım! :)


Evet benim alışverişimde aldığım ürünler bunlardı, sizin yeni aldığınız ürünler neler bana yazmayı unutmayın! :)
En kısa zamanda yeni yazılarla döneceğim. Hoşça kalın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder