24 Mayıs 2016 Salı

Nivea After Shave Balsam İncelemesi | Makyaj Bazı

Herkese merhaba!

Bugün sizlere Nivea'nın aslında bir tıraş sonrası bakım balsamı olan ürününün incelemesini yazıyorum.

Ürün erkekler için üretilmiş, amacı tıraş sonrasında tahriş olan yüzü rahatlatmak,  fakat son zamanlarda bir akım başladı. Youtube'da Nikkietutorials olarak bildiğimiz Nikkie bunu videolarında makyaj bazı olarak kullanmasıyla birlikte aldı başını yürüdü. Bende ilk olarak Nikkie'nin videolarında gördüm ve bir gün alışveriş yaparken önüme çıkınca alıp denemek istedim. Sonuç olarak; BAYILDIM! Gerçekten ama gerçekten 9.90 TL alınabilecek en iyi makyaj bazı diyebilirim.




Gelelim benim deneyimlerime; 

İlk önce yapısından bahsetmek istiyorum. Islak, akışkan bir yapısı var. Losyon gibi. Su bazlı bir ürün diyebilirim kesinlikle yağlı değil. Bence bütün cilt tiplerine uygun. Kokusu bildiğimiz erkek losyonları gibi kokuyor ama sürdükten 15-20 sn sonra kayboluyor. Kesinlikle rahatsız etmiyor. 2-3 aydır her makyajımın altına uyguluyorum bende sivilcelenme yapmadı, aksine sivilce lekelerime iyi geldi diyebilirim. Cilde nem veriyor, diğer bazı bazların aksine kurutma yapmıyor. Sadece burnuma uygulamayı sevmiyorum çünkü karma bir cilt tipim var burnuma uyguladığımda parlama yaptığını gözlemledim. Onun çözümünü de burnuma Benefit'in Porefessional ürününü uygulamakta buldum. 






Uygulamasına gelirsek ürün çok yoğun bir ürün, yani ısınınca sıvılaşıyor ve çoğalıyor. Ürünün hissi hafif ama uygulamasını ayarlayabilirseniz. Çok uyguladığınızda çok ıslak olacak ve emilmeyecektir. Mesela ben bir nohut tanesi kadar alsam çok geliyor. O yüzden ben genellikle çok çok az kullanıyorum. Yüzüme ilk önce krem sürer gibi sürüyorum sonra tampon yapar gibi bastırıyorum ki gözeneklerime de işlesin. Emilmesini ve hafif kurumasını bekliyorum. Eğer tam kurursa bir anlamı kalmaz aslında ben tam kurumadan uyguluyorum fondöteni ve zamk gibi tutuyor. Gerçekten fondöteni ve üzerine sürdüğünüz pudra, allık, aydınlatıcı vb. ürünleri yüzünüze kitliyor. Ben en fazla 8-9 saat gözlemledim daha fazla kullanmadım ama 8-9 saat sonunda hala fondötenim ilk sürdüğüm gibiydi sadece burnumda hafif parlama vardı onu da pudrayla dengeledim. Benim 9.90 TL gibi bir fiyata çok ama çok memnun kaldığım bir ürün oldu. 

Siz kullandınız mı? Kullandıysanız yorumlarınızı benimle paylaşırsanız sevinirim. Bir sonraki yazıda görüşmek üzere, hoşçakalın. :)

Ben Ankara'da bulunan Gimsa Marketlerinden aldım, orada fiyatı 9.90TL'di ama Gratis ve Watsons'larda 14.90 TL gibi bir fiyatı olması lazım. Oralardan da bulabilirsiniz, sevgiler. :*

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder