1 Haziran 2014 Pazar

Flormar Jelly Look JL02 Salmon Pink !

Herkese merhaba!

Her gün olduğu gibi bugün de dün sürdüğüm ojeyi değiştirdim. En az günlük oje değiştiriyorum ve bu en çok 2 gün aksıyor. O nedenle her gün burada oje yazısı görürseniz şaşırmayın derim. :) 
-
İlk önce -dün sürdüğüm ojemi temizledikten sonra tabii- Sally Hansen'ın Instant Cuticle Remover isimli manikür -suyu mu diyeyim jeli mi diyeyim bilemedim- uyguladım. 30 sn bekledikten sonra H&M'den aldığım manikür setinin içinden çıkan bu küçük çubukla tırnak etlerimi temizledikten sonra ellerimi yıkadım.
-
Ellerim ıslakken yine H&M'den aldığım manikür setinin içindeki yumuşak törpü ile tırnaklarımda beğenmediğim yerleri düzelttim. Sonra tırnaklarımı sabunla fırçalayarak üstündeki kalıntılardan kurtuldum.
-

Sonra Flormar'ın Jelly Look Salmon Pink JL02 isimli ojesini 1 kat uyguladım. 5 dakika bekledikten sonra 2. katı uyguladım. 5 dakika daha bekledikten sonra 3. katıda uyguladım ve 15 dakika beklemeye aldım. 15 dakikadan sonra Golden Rose'un Jolly Jewels koleksiyonundan pembe simli ( numarası yazmıyor ) ojeyi sadece yüzük parmaklarıma uyguladım. En sonda üstünden Rimmel'ın Topcoat'ını geçip tamamladım.
-

-

Bugünlük bu kadar, yarın tekrar görüşmek üzere iyi geceler! :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder